برای آنان که میخواهند زندگی کنند، نه دربارهی آن فکر کنند.عشق بورزند، نه دربارهی آن بیندیشند.باشند، نه دربارهی آن فلسفه ببافند ــراه دیگری وجود ندارد مگر به تمامیبودن در لحظهی حال.عصارهی لحظهی حاضر را بنوش، قطره قطرهی آن را به کام بکش؛چون این لحظه میگذرد و بازگشتی نخواهد داشت. نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
از شهریور که میشنوم ناخودآگاه گوشهایم تیز میشوند؛شاید فقط پیوندی دوستانه باشد میان شهریور و آغوش باز خیابانهایش برایت ...حال و هوای عجیبی میشود وقتی شهریور بوی اردیبهشت بدهد ،شاید هم اردیبهشت میخواهد به این بهانهی رایحهی شهریور را از آنِ خود کند!..بههرترتیب مییابم... نمیشه با نبودت ساده سر کرد......
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید